zondag 19 juni 2011

RopaRun

Na het aanmaken van deze site, hier mn eerste verhaal.

Afgelopen week voor het eerst mee gedaan aan de RopaRun. Wat is dat een super ervaring zeg. Ik deed mee met een team van mijn werk "Defensie" Het is fantastisch om op deze manier bij te kunnen dragen aan een bijzonder goed doel.
Ik heb genoeg interval gedaan tijdens de Roparun. We liepen telkens 1kms en daarna was het 3 km rust en zo tot +-60km daarna was het wissel van groep van 4 lopers. Dan komt het rustmoment waarbij eten en massage aanbod komen ( heerlijk ). 1 uurtje slapen en je mocht weer. Zo hebben we 4 shifts van +- 60km gedraaid en 1 shift van 28 km run bike run. Ook run bike run was erg fijn, want zo blijf je in beweging, koel je niet al te veel af en kan je aardig herstellen.

















De finish is helemaal super en merk je pas wat voor emotie het bij sommige mensen losmaakt en waar je het allemaal voor doet.
Daar loop ik graag 65km voor.
Met hier en daar een beetje spierpijn is mn herstel in volle gang en kijk ik al weer uit naar mn volgende wedstrijd in Berkel-Enschot op 26 Juni.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes in het warme / tropische paradijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pieter,

    Toevallig kwam ik je op de site van Curacao triathlon tegen. Wat een knappe prestatie om alle Curacaouse favorieten te verslaan! Zelf heb ik ook van 2003/2004 op Curacao gezeten bij defencie en ben ik met triathlons begonnen.En ook dit jaar heb ik ook voor de 1e maal de ROPA run gelopen samen met team 226 uit Haaksbergen. En dat was zeker een mooie ervaring! Jij nog heel veel plezier op dat prachtige eiland Curacao. Groeten van Carina Slingerland

    BeantwoordenVerwijderen