vrijdag 21 oktober 2011

10km APNA loop @ curacao

Na een aardige gewenning met het trainen onder warme 30 graden omstandigheden, werd het weer tijd een een wedstrijd.

De avond voor de wedstrijd had ik heerlijk gegeten bij restaurant Mundo Bizarro waarna ik 2 koppen Puro koffie gedronken had. Ik als niet frequent koffie drinker vond deze cappuccino heerlijk. Maar toen ik naar bed wilde gaan kwam ik totaal niet in slaap, met als gevolg dat ik de hele nacht wakker lag en zo vanuit mn bed richting de wedstrijd kon gaan.
Dus na 24 uur wakker te zijn geweest ging ik de wedstrijd in.

De start was lekker vroeg om 06.30 en ik was benieuwd wat ik zou lopen na die slapeloze nacht. Na +- 500m lag ik al aan kop en wist eigenlijk al dat de winst in de pocket was.
Ik wilde toch redelijke door blijven lopen om te kijken wat ik zou lopen op een 10km met deze omstandigheden.
Het parcours was aardig heuvelachtig dus dat hakte er ook nog best in tijdens de loop.
Uiteindelijk kon ik de 10km lekker afmaken met een tijd van 35.14. Over de tijd ben ik niet tevreden maar ik weet dat het sneller kan, dus dat moet blijken op 30 okt als de 10km loop is van het eiland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten