donderdag 29 december 2011

Fatumrun Curacao

Het was zo ver. DE 10km loop van Curacao.
Wederom was de start erg vroeg 06.30 maar daar en tegen was het nog een prima temperatuur om te lopen (28gr)
Tijdens het inlopen voelde ik m'n benen al slap worden, waarschijnlijk door de zenuwen. want wat zou het gaaf zijn als ik deze race zou winnen.
De start ging erg hard en ik kon gelijk de koppositie opeisen. Ik had me vooraf voorgenomen om de eerste 7km niet achterom te kijken zodat ik volledig gefocust was op mijn eigen lopen.
Na 7km keek ik om en was het verschil op de nr. 2 hooguit 50m dus ik moest gas blijven geven.
Gelukkig kon ik dit nivo vol houden tot de finish met als gevolg dat ik deze race met dik 30sec voorsprong op de nr 2 won. Erg blij was ik natuurlijk, en de dag erna was het uitgebreid in het nieuws zowel in de krant als op de radio.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten