zondag 22 januari 2012

Hilvarenbeek 10km auwjaorsloop

Er werd mij verteld, "als je een pr op de 10 wil lopen dan moet je op oudjaarsdag naar Hilvarenbeek komen, dit parcours is vlak 4 rondes van 2,5km en snel" Dus vol goede moet vertrok ik die dag naar Hilvarenbeek. Daar waren ook al mijn concurrenten aanwezig. Alleen maar goed, want hun zouden mij kunnen helpen om een goede tijd neer te zetten. Vooraf hadden we al afgesproken dat we zouden samen gaan werken.
Na het startschot vormde zich al snel een goed groepje met dezelfde snelheid. Frans Pasmans nam al snel de leiding en we hoorde van Anne Rindt na 2km een tijd van 6.30. Ik dacht van ohh best hard. Maar ja doorlopen en maar zien. Er werd ook goed samengewerkt en regelmatig iemand anders aan kop en zo konden we regelmatig profiteren van elkaars rug dekking, want er stond toch wel wat wind op sommige stukken. Na 9km wilde ik de groep voorbij gaan en de laatste km vol gas geven. Dat dachten er mee dus ik werd achtervolgd. Dat ging allemaal erg hard. Ik finishte net na Frans met een tijd van 34.26. Dit is dan mijn officiƫle PR tijd op de 10km. waar ik best tevreden over ben. Maar toch had ik nog het gevoel dat trainen in Curacao nog niet alle vruchten af werpt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten